Forever Imperfect
新的 LAYOUT

Wednesday 11 April 2012 @ 05:36 | 0 Comment [s]

Dear Josie,

我,为了你,
浪费了我人生重要的不知道几多个小时
帮你换了你部落格的 layout.
我浪费了我的精力和脑力为了帮你弄你那
丑陋无比的部落格,变成一个
明艳动人的部落格。
你知不知道,我为了你,差点没吃晚餐?!
你知不知道,你的要求,
让我牺牲了我人生很多很多很重要的东西。
就因为你。

我是不是很伟大?
Belanja yeah.
我要 The Gardens.
就当报答我。
Tomorrow. :p

From,
your dearest Hui Qi. :p


Older Post | Newer Post
CLick Click!

Diary About Me Links


Hey you.

HEY THERE SEXY.
Welcome to my blog :D
And since you're here,
follow please? :)

ENJOY!

不想再讓希望演變成失望。


Let's Talk!


Credits

Credits to Hui Qi who wasted her precious time to install and edit for me. :)
Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME