Forever Imperfect
Hey ^^

Wednesday 14 November 2012 @ 06:08 | 0 Comment [s]

Hey,I'm back! :D
很久没有更新了
这个部落格快死了 xD
哈哈哈哈哈 这个假期好无聊哦
我都不知道要干嘛
最近一直在家学做蛋糕 ,因为太太太无聊了嘛!
有一次做蛋糕我忘记放糖 所以他们不太敢给我做蛋糕了 xD
还有一个星期酱 我就出国了:D
这次也是去泰国 =3=
可是这次我是去九天啦 :D
所以你们不要想我啦 xD
哈哈哈 晚安<3
现在我要去看戏了啦 :)
我已经放下他 :)


Older Post
CLick Click!

Diary About Me Links


Hey you.

HEY THERE SEXY.
Welcome to my blog :D
And since you're here,
follow please? :)

ENJOY!

不想再讓希望演變成失望。


Let's Talk!


Credits

Credits to Hui Qi who wasted her precious time to install and edit for me. :)
Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME